Hore

Prečo by mala mať každá firma svoj businnes blog?

Prečo by mala mať každá firma svoj businnes blog?

Blog už dávno nie je len zábavkov internetových nadšencov a geekov. Za posledných niekoľko rokov sa stal silným a dôležitým nástrojom v rukách online marketérov. Pravdepodobne každý marketingový špecialista vám na otázku “či sa oplatí písať bussinnes blog” odpovie jednoznačné “Áno”. Poďme sa teda pozrieť na to čo vám pravidelné písanie blogu môže priniesť a prečo je content marketing pre vás dôležitý.

Prečo písať blog?

Content marketing je efektívny a z dlhodobého pohľadu lacný nástroj na budovanie svoje značky, dobrého mena a akvizíciu zákazníkov.

Dalo by sa povedať, že je ako dobrá whiskey. Čím dlhšie ho robíte, tým vyššiu hodnotu bude mať. Ak budete napríklad každý mesiac písať aspoň 3-4 blogové články na svoj firemný web,  postupne si vybudujete slušnú bázu znalostí o vašej firme a vašich produktoch. Tieto články následne pomôžu vašim návštevníkom zodpovedať ich otázky a to prirodzene vedie k zvýšenej miere konverzie.

Na blogovaní je výborne to, že tieto články nezmiznú po týždni ako nejaký billboard alebo iná platená reklama. Budú na vašom webe tak dlho ako si to budete priať. Zároveň táto aktivita neujde pozornosti googlu. Tento populárny vyhľadávač ma rád weby ktoré pravidelne tvoria kvalitný a unikátny obsah a neváha ich za to odmeniť lepšou pozíciou.

Content marketing je dobrý nástroj aj sám o sebe, no jeho skutočná hodnota spočíva v synergickom efekte, ktorý vzniká spojením obsahového marketingu podporeným kvalitným link-buildingom a s vhodným využitím sociálnych sietí.

Platí však to, že kvalita je dôležitejšia než kvantita. Radšej napíšte menej článkov, no sústreďte sa na ich kvalitu a unikátnosť.

Zásady dobrého blogu

Napísať článok nie je raketová veda. No aj táto činnosť ma svoje zásady a odporúčané postupy:

  • Blogový článok by mal riešiť nejaký problém alebo odpovedať na otázku.
  • Dobrý článok je založený na unikátnom obsahu
  • Svoje tvrdenia v blogu sa snažte stavať na overených faktoch
  • Nebojte sa podložiť svoje tvrdenia relevatnými zdrojmi
  • Nezabudnite aj na vizuálnu časť blogu ako sú podnadpisy, odseky, ale aj štylistika a gramatika

Aby ste však vyťažili maximálny potenciál z obsahového marketingu, nezabudnite urobiť analýzu kľúčových slov. Pri biznis blogu je dôležité aby ste rozumným a prirodzeným spôsobom prepojili váš text s primárnymi kľúčovými slovami.

Mnoho podnikateľov však nemá čas sa venovať pravidelnej tvorbe unikátneho obsahu. Pri tom množstve povinností spojených s každodenným chodom a rozvojom biznisu na to proste niekedy neostane dostatok času.

V takom prípade sa pokojne obráťte na nás. V Balci online agentúre vám radi pomôžeme zastrešiť komplexný content marketing.

Zdieľaj tento článok:

Funkčný web alebo e-shop na mieru

Vytvoríme vám web, alebo e-shop na mieru s dôrazom na kvalitu, ktorý bude spĺňať moderné marketignové a dizajnové trendy. Pri tvorbe webov dbáme na to, aby ich obsah bol jednoducho upravovateľný aj bez programátora.

Zistiť viac